Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-08, 15:27   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er et lovbrudd et lovbrudd?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

:har ikke lest hele tråden:

Skal man behandle mennesker som har fått lungekreft uten å røyke, men ikke røykere som har fått lungekreft?

Jeg er litt usikker på hvordan du klarte å tolke det jeg skrev dit hen. Jeg skrev:

Opprinnelig lagt inn av Teofelia

Man forbyr røyking en hel masse plasser, blant annet for å gjøre det så tungvindt å røyke at folk skal bli fristet til å slutte. (Det funket på meg, blant andre.) Likevel vil man behandle lungekreftpasienter på lik linje med andre kreftsyke.

Med andre ord: de som pådrar seg lungekreft som et resultat av røyking, blir behandlet på lik linje med pasienter som har fått kreft uten å selv "være skyld i" kreften.

Deretter sier jeg:

Opprinnelig lagt inn av Teofelia

Og det er en veldig god politikk, synes jeg.

Jeg synes med andre ord ikke man skal behandle røykere dårligere enn andre kreftpasienter, nei.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat