Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-08, 20:28   #177
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Venter fortsatt på forklaring på denne. In your own time, of course.

Det var til setningen som inneholdt "man får vel heller kred hvis man klarer å argumentere godt og saklig for seg."

God og saklig blir man vel først når man er enig med hva som er PK, og kred får vel den som på sett og vis sklir inn i folden. Du har eksempelvis ennå ikke vist meg hva som er bra ironi, og jeg regner med at jeg snart har et par tre korte kommentarer (fra andre) mot meg av typen: "Du er ikke festlig". Kommentarene er selvfølgelig ikke etterfulgt av noe som virkelig er festlig. Og så kommer det nok noen stikkere av typen "jeg regner med alle forstår hvem jeg skal ta nå", selv om jeg liksom ikke sier det rett ut.

Dog, for å være veldig ærlig - og det skal man vel ikke være når man skal være PK - så ble jeg indignert da jeg tidligere i dag leste kommentarer fra presumtivt voksene folk mot en stakkars popjente som altså ikke er her på forumet. Det kan ha bidratt, men jeg fastholder at jeg er morsommere enn minst et par av pulverheksene jeg har på nakken. Og det uten engang å prøve veldig hardt.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat