Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-08, 23:07   #303
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

For å ta det første sist: Underforstått er det du som sitter på sannheten? Til enhver tid. Da er iallfall det fastslått.

Det fascinerer meg virkelig at du ikke selv ser at du stadig fastslår og snakker på vegne av andre. Jeg ser sjelden andre diskutere på den måten. Dette dreier seg ikke om å eie sannheten, men diskusjonsmåte. Det er forskjell på å si "Det er idiotisk at alle reagerer på bagatellmessige ting" og det å si "Jeg synes det er rart at folk reagerer på denslags, jeg synes det er bagateller".

rine

Sitat:

Det finnes en tid og et sted for alle ting, og videotråden til Fibi tok virkelig kaka i mine øyne. Jeg har ikke sett på MTV på så lenge jeg kan huske, fordi de bare sender søppel. Er man PK på FP, heter det visst boikotte.

Huff, stakkars deg rine - beklager at jeg brukte et ord som ble slitsomt PK for øynene dine. For øvrig så forundrer du meg stadig. I tråden du sikter til så ble du helt himmelfallen over at det går an å boikotte en kanal som MTV. Dette skrev du til meg:

rine:

Sitat:

Mener du virkelig at du boikotter MTV? Du ligger godt an i konkurransen om den mest PK på FP, tror jeg.

Du deler åpenbart førsteplassen sammen med meg? Du latterliggjør begrepet jeg brukte, boikotte, og forteller at løsningen (din selvsagt) er å skrive "Jeg har ikke sett på (..) fordi de sender bare søppel." Men da boikotter du, unnskyld, lar være å se på MTV selv?

For øvrig må jeg si at jeg synes det er snodig at du kaller MTV-innholdet for søppel, og samtidig i x-antall innlegg hisser deg voldsomt opp over at noen kommenterer at det å representere søppel ikke er noe man ville vært stolt over, og noe man reagerer på.

Beklager rød skrift. Jeg var i det røde hjørnet. Jul og allting.