Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 10:56   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere sagt noe hvis ...

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Jeg vet om et menneske her inne som har skapt seg et fiktivt nettliv. Jeg kjenner henne fra et annnet forum og har møtt henne noen ganger IRL. Jeg mistenker vedkommende for å lide av både Münchausen by proxy og litt av hvert ellers, for det hun forteller stemmer overhodet ikke overens med sannheten.

Huh? Her inne? Jeg blir litt forfjamset av denne tråden her. Det virker som om det er flere brukere som hinter om at vi blir lurt av en annen bruker. Kanskje dette er noe DM og HP skal ta seg av? Man kan jo bli paranoid av mindre, og ikke særlig hyggelig om vi skal begynne å mistenke hverandre. Det er tross alt et relativt lite forum, og ganske gjennomsiktig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat