Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 11:20   #402
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det jeg synes er vanskelig er hvordan man skal være pk her på den riktige måten når man er ny i gjengen. Feks kan det friste å prøve seg med en humoristisk replikk som ser ut til å ha vært vellykket før - også buklander det totalt hvis jeg prøver meg.

Etterhvert har jeg konkludert med at jeg ikke er like kul som hovedgjengen enda, så nå skal jeg jobbe meg opp til å bli det før jeg prøver å være morsom eller smart igjen.

Vet ikke helt hvem hovedgjengen er, men det regner jeg med at jeg vet når jeg er med i den.

Å trekke konklusjonen om at jeg rett og slett ikke er morsom, mens andre gjerne er det er fullstendig fjernt for meg .- heldigvis.

Men er det det som er viktig her inne da? Å være PK på den riktige måten? Hvem definerer hva som er riktig da? Å være her inne for å "suck up" for en elller annen diffus gjeng (noen ) virker meningsløst for meg i alle fall. Da mener jeg ikke at det er et poeng å være uenig med noen, faktisk har enkelte også gullkorn innimellom.

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Var det ikke spydig?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat