Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 12:04   #474
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Og vi som ikke vet det, vi er ikke en del av gjengen, formoder jeg. Eller skal vi kun ta det utfra slik vi oppfatter henne. Og da er jeg forresten enig. Om noen skulle ha likt det, så måtte da vel ha vært henne?

Dere som ikke vet det er litt nye ennå og husker nok ikke de alle fine bildene som Skilpadda flashet av aC iført Nille-poser.
( Men pass deg litt for aC, Fargo. Hun har sterke venner i Mafiaen (i dobbel forstand), så en fornærmelse der kan fort resultere i en katt mindre eller to knuste kneskåler... )

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Har noen svart altså? Fikk med meg 007 sitt svar, men det var etter at jeg hadde postet.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Både aC, Teo og jeg svarte. Jeg sa det kom an på, Teo sa klart "nei", og aC sa "nei, men er det noe galt i det?".

Og 007 svarte niks. Det betyr nei på norsk.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat