Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 12:23   #194
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere sagt noe hvis ...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ja!

Ja, det har du rett i. Det hadde vært ille, aC.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Helt enig, men jeg synes det går litt over streken om man lyver på seg syke/døde barn (noen stjeler til og med barnebilder fra hjemmesider) og familie og lager milelange tråder om sykt barn der man får folk til å sende blomster og virkelig engasjere seg. Det har jo skjedd på nett flere ganger, bla. på SM. Sånt synes jeg IKKE er ok.

Men psyke folk finnes jo overalt? Jeg er helt enig med deg i at det er langt, langt over streken, og det er trist når folk engasjerer seg og blir lurt. Det er generelt trist å bli lurt, men det skjer jo stadig vekk? Jeg synes det er mye verre å bli lurt IRL, på nett engasjerer jeg meg lite.

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Om folk engasjerer seg i en persons tragiske skjebne, og kanskje deler ting med et menneske (man tror er) i samme situasjon, ting man ellers ikke ville delt, kan jeg godt forstå at det kan bli fryktelig ubehagelig med mennesker som dikter opp slike ting.

Ja, det forstår jeg godt. Kanskje en bør tenke seg bedre om før en deler for mye med for mange?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat