Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 13:10   #511
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jaha, så bare folk oppfører seg slik og sånn så kan man behandle dem akkurat som man vil? Jeg har ikke sagt at rine oppfører seg som en engel, jeg sier at behandlingen av rine begynner å nærme seg et lavmål - og det er helt uavhengig av hvordan rine oppfører seg.

Eller synes du det er greit å plage andre, bare de er frekke nok? Er det sånn at jenta på skolen som ligger med typen til noen fortjener bank? Oppførselen hos offret kan forklare alle mulige overgrep?

Oi! Det var vel å lese mye mellom linjene?

Det jeg har sett er at rine ikke akkurat har valgt den mest vennskapelige linjen, og at man da fort får svar i samme tone. Og så ser jeg at jeg gjør akkurat det samme som jeg oppfordret til å ikke gjøre før i tråden, nemlig å dra gammelt gruff inn i ny tråd. Det beklager jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat