Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 13:32   #520
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kan du anbefale en god whisky som han kan få til jul? Han liker single isle malt, jeg aner ikke hva det vil si bortsett fra at det pleier å lukte røyk av dem. Noe med cask strength eller noe sånt tror jeg?

Caol Ila er god. Scapa er veldig spesiell, nesten konjakkaktig og rund i smaken, men jeg liker den. Hvis det derimot er røyksmak du er ute etter så prøv en Talisker eller en Laphroaig -sistnevnte kan du tjærebre båter med men smaker aldeles glimrende og er en av mine favoritter ved siden av Scapa.

Jeg er heller absolutt ingen kjenner, kan ikke akkurat ramse opp navn og faguttrykk, men dette er hva jeg liker i alle fall. De over vel kjent som kvalitetswhiskyer, men smaken er veldig individuell så det er ikke godt å si hva som passer ham.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat