Tråd: Bye-bye Bratz
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 13:38   #28
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bye-bye Bratz

Så lenge lekene ikke er farlige (eller for bråkete ), så legger jeg meg overhode ikke borti hva ungene mine liker av leker. At dukker f.eks.ser ut som strippere er jo i de voksnes øyne. Jeg lekte selv med anorektiske Barbie i årevis, uten en gang å tenke tanken om at dette skulle være et forbilde for meg. Vi lekte mor, far og barn med dem, og greide håret, byttet klær på dem, og lagde oss lange samtaler i deres verden. Jeg vil jo tippe at Bratz også kan brukes på den måten. Barna oppdras jo forøvrig ikke av leker alene.

Dere som har sterke motforestillinger mot enkelte leker, er det ikke viktigere hva barna synes selv om dem, og hva venner av dem leker med, enn din kanskje irrasjonelle frykt for hva leken potensielt kan føre til? Sånn innerst inne?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat