Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 13:50   #544
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av rine

Jeg synes forøvrig der er litt rart at du lager en egen tråd hvis det bare er for å krangle videre om bilsikring.

Nøff said.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det blir jo nesten umulig å argumenete mot dette: Det virker som om ditt ord er lov. Og du mener at du sitter på sannheten?
Javel? Jeg er ikke jo absolutt ikke enig, men det er jo vanskelig å argumentere mot det noen føler.
Forresten synes jeg absolutt ikke at jeg drar "Dere misforstår meg- kortet" ofte. Det må du nesten begrunne litt mer. (Misforståelsen nå nettopp er jo oppklart.)

Det er stor forskjell på å si "herregud, dette er jo bagateller, hvorfor i himmelens navn henger dere dere opp i dette?!" og "jeg reagerer ikke spesielt på dette, synes derimot det er helt kurant blablabla". Mine sterke meninger er mine egne, jeg snakker ikke på vegne av en gruppe som sikkert mener det samme som jeg.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat