Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 14:01   #554
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Rine - jeg har blitt rødprikket for å dumme meg ut jeg også - du er ikke alene om det. Men jeg ble flau da, så jeg slettet innlegget mitt så ingen andre skulle bli sure på meg for det. :konfliktsky smisker:

He, he, nå så jeg på ryktepoengene dine. Du har mange flere enn meg, og har vært medlem et halvt år kortere. Noe sier meg at smiskestrategien din virker.

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Har diskutert ordentlige problemer som krig & fred & religion og sånn med deg før, og mistenker at å dele en god flaske whisky ville vært akkurat det som trengtes for å komme videre i diskusjonen.

Det kan kanskje være noe i det? Bør kanskje opplyse om at jeg blir fort blir veeeldig kvalm av whisky. Litt vin, kanskje?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat