Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 14:18   #572
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jo, det hadde du gjort. Det er menneskelig. Man venner seg til folk, man venner seg til en bestemt oppførsel. Jeg får spader hvis mannen min (vestlenning) banner, selv (nordlenning) tar jeg ikke fem øre for å banne og sverte.

Poenget her rine er at du også oppfører deg kritikkverdig. Det forsvarer selvfølgelig ikke at andre gjør det. Men du bør holde deg for god til å late som om grunnen til at du blir pepret er fordi "alle andre er slemme".

Jeg har sagt mange ganger at jeg er klar over at jeg ikke alltid oppfører meg helt bra. Det forklarer derimot ikke at andre kan oppføre seg like ille, kanskje verre og (ofte) slippe unna med det. Du kom selv opp med en mulig grunn i sted, som jeg absolutt er med på, men nå synes jeg nesten diskusjonen har begynt å bite seg litt i halen. :dette har vi diskutert før?:

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har fått grønn prikk av både Skremmern og rine på samme innlegg. og
verryverrystrange!

Jeg synes du bare skal være glad for alle grønne du får, jeg. Det kan være lenge til neste gang, vet du.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

:snakker fra levra:

Hvis jeg hadde sett Teofelia kaste seg over en fullstendig rookie som så langt bare har rukket å bidra med "Så fin!" i en eller annen skrytetråd, da hadde jeg hevet mer enn et øyebryn. Derimot har vel rine rukket å bli en ganske bemerket bruker, og har vel gitt inntrykk av å tåle en trøkk. Som man fort får, når man stiller seg foran bulldozere støtt og stadig.

Du unngår jo selve kjernespørsmålet her: Å sammenligne meg med en rookie som aldri har sagt noe provoserende, blir jo helt meningsløst. Spørsmålet må jo bli om Teofelia virkelig hadde kastet seg over enhver erfaren bruker som kom med et provoserende innlegg, eller om det bare er noen få som får den tvilsomme æren?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat