Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 19:30   #637
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Sitat:

Nå er det jo du som har sagt at du opplever at du får motbør og blir misforstått, det var derfor jeg skrev det jeg gjorde.

Har jeg sagt det da? Mange mener det, men jeg kan ikke huske at jeg har klaget så mye over misforståelser og motbør. :ærlig:

Sitat:

Det er jeg ikke enig i. Jeg er temmelig sikker på at du selv har lagt listen, og får svar på tiltale. Det er i alle fall tilfellet for meg.

Det var ikke helt det som var diskusjonen. Den gikk vel mer på om alle som hadde lagt listen fikk svar på tiltale og hvor "tydelig" det svaret i så fall var.

Sitat:

Smiskestrategi?

Safran, nå må du lese hele tråden. Det var Smilefjes selv som sa at hun benyttet seg av en smiskestrategi. Altså ikke noe jeg beskyldte henne for.

Sitat:

gunnis: Du trenger nok ikke så stor popkorn? :litt lei nå:

Forøvrig: Fikk til å quote!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat