Har dere hørt om svensken, dansken og nordmannen som fikk tilbud om å være med i en mye omtalt musikkvideo som inneholdt både narkotika, alkohol, sex og vold?
Dansken fikk spørsmålet, og sa ja, svensken fikk samme spørsmål, nølte, men sa ja, nordmannen fikk spørsmålet og sa nei, jeg tar avstand fra sånt. Jeg skal dessuten i et meget viktig møte på akkurat det tidspunktet, og så må jeg innom en bokhandel og en blomsterforretning på veien. Bestemor er på sykehus og legene sliter med å finne ut hva det er. De trodde først det kunne være noe cerebralt, men det har de utelukket etter å ha tatt flere prøver. Hun bæsjer heldigvis normalt. Uansett, jeg har en stabil og godt betalt jobb, og har med årene lært meg å sette pris på tryggheten og stabiliteten dette medfører. Jeg er kanskje det man vil kalle et forutsigbart menneske, og det har hendt at det brukes mot meg, som at det er negativt å ha et slikt levesett, men det får så være. Jeg vet hva jeg står for, jeg skjemmes ikke av mine verdier, jeg gjør ikke en flue fortred. Jeg legger meg før ti om kvelden, jeg står opp tidlig, kommer aldri for sent på jobb, er aldri borte fra jobben, er alltid frisk og har et smil og en latter som sprer glede der jeg går. Jeg kunne riktignok vært litt tøffere. Benyttet meg av mine superevner. Jeg er en mester i å ordlegge meg, jeg er en bad ass forhandler og jeg gir meg ikke før jeg får det som jeg vil. Riktignok ikke når det gjelder, men sånn ellers. I dusjen, foran speilet, til bikkja osv. Det er ingen som kan klandre meg for det heller. Jeg er vokst opp i den troen at ydmykhet er selve veien og nøkkelen til suksess. Mamma var svært forstyrret på mange nivå, så forstyrret at jeg brukte mesteparten av barndommen min på å sende inn forslag til nye sykdommer til "Dagens medisin". Jeg ble aldri hørt, til tross for gjentatte forsøk. Jeg ble riktignok hørt på den måten at jeg fikk dyr overnatting i sentrum, høyst ufrivillig, men det er vann under broa nå. Jeg kom over det, utviklet meg som menneske, gikk gjennom flere faser, snublet, men kom meg på bena igjen. Jeg elsker forpliktelser, mat, Facebook og bikkja mi. Jeg samler på vaser uten noen som helst verdi, ikke sentimental, engang, og jeg knuser bare noe få når jeg er virkelig forbanna. Jeg blir sjelden forbanna, jeg er veldig rolig og avbalansert, har lang lunte og få bekymringer i livet. Jeg betaler regningene når jeg skal og har som regel mer til overs. Da handler jeg på Europris. Jada, I have it made.