Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 22:53   #51
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bør asylsøkere få oppholdstillatelse når de begår kriminelle handlinger?

Har ikke lest hele tråden.
På dette temaet har jeg litt delte meninger. Jeg har stor forståelse for at personer som har opplevd krig og faenskap som kommer til Norge, stuvet inn sammen med 300 andre med like opplevelser som seg selv, ikke har det spesiellt bra. Og det kan føre til ulovelige handlinger. Her er det systemet som ikke er godt nok, derfor burde det forbedres før noen blir kastet ut av Norge.
Også har du dem som kommer til Norge uten å oppgi hvilket land de kommer fra (Som ikke kan sendes ut fra Norge), som ene og alene kommer hit for å begå kriminelle handlinger. Jeg mener de som blir tatt gang på gang for å begå kriminelle handlinger (hasjselging, sigarettran ol) burde bli fratatt friheten, puttet på arbeidsleir ( :shock: ) til de oppgir hvor de kommer fra. Og så sendes hjem.