Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-08, 00:03   #17
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet du hva Menkomel er, eller må du Google det?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har ikke snøring, og jeg gidder ikke å google det, men noen har gitt det til ungene sine. Hvor er den pollen?

Den andre pollen har ingenting med denne å gjøre. Hvis du skulle være så heldig å finne den, da, jeg finner den ikke. Men mjo, jeg brukte Menkomel i kakaoen i dag, og ettersom trostungen min gapte, fikk hun. Hun ble veldig overrasket og forfjamset, og uttrykket var ubetalelig.

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

En grusom melk man kan ha i kaffen, brukes ofte på spisesteder o.l og smaker høgg!

Melk?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat