Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-08, 08:28   #44
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet du hva Menkomel er, eller må du google det?

Opprinnelig lagt inn av Dinochef, her.

Menkomel er ekkel fløteerstattning laget av skummetmelk og planteolje.
Den er full av mindre sunne tilsettningsstoffer og annet møl.
Det er ikke sikkert personer med melkeallergi kan bruke dette smakløse produktet.

De finnes blant annet i liter kartonger til sauser og pisking (ÆSJ) og små engangspakninger til kaffe.

Sa jeg at jeg ikke liker menkomel noe særlig.

Jeg har rødprikket i en Menkomel-tråd.

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Jada, og jeg vet hva kaffe er også

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

*lest*
Trengte ikke vite dette.

Du er altfor lett påvirkelig.

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg vet hva det er hvis definisjonen er at jeg vet hvor det står i butikken og hva det brukes til. Jeg vet ikke hva det er hvis definisjonen er at jeg vet hva det er laget av og hva som skiller det fra andre, lignende produkter.

Jeg bruker Menkomel fordi det har så kult navn. Eller jeg bruker det ikke sånn til vanlig, ble mer av det i de gode, gamle Galliano-dagene.

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Krem på sprayboks sant?

Jepp. Hvorfor kaller så mange det for melk?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat