Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-08, 10:18   #761
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hey Skremmern - du har fremdeles ikke peiling på fotball. (Men Roger Helland var god - i sin tid.)

Mannen gir meg visakortet og bilnøklene når jeg snakker om hvor god Rolf Falk Larsen var i gode gamle dager på L`pool hvertfall, så da skjønner jeg at jeg har sagt noe riktig!!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Alle disse er da ganske mandige?

Sjefsmandig: Og

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, jeg syns ikke du er et nek lenger. Du har avansert kraftig på nek-stigen siden jeg først ble "kjent med" deg.

Kongenek? :grubler: Julenek? Favorittnek?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Jeg jobber hjemmefra i dag. Praktisk.
(Men jag meg ut igjen om dere ser mneg på FP senere i dag -har to artikler som må være ferdige til innsending før dagen er omme, så her må det konsentrasjon til).

Er det ikke bare å slenge ut tema her, så sitter det jo bøttevis med tasteklare småhypre her! :detta går bra: