Tråd: Lush.com
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-08, 11:40   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lush.com

Svigerinnen min ønsket seg produkter fra lush.com, som er håndlaget av naturlige, delvis økologiske råvarer, og med minst mulig emballasje. Høres ut som et bra konsept. Men de produktene jeg fikk i posten (som heldigvis var etter ønskeliste) luktet så knallsterkt at jeg måtte nesten sette pakken ut i bua. Jeg ble uvel, rett og slett. Sånn er det med mange helsekost-solkremer og denslags også - det LUKTER jo alt, alt for mye? Hjelper ikke mye om det er naturlig hvis man nesten besvimer av lukten.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat