Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-08, 17:02   #12
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handler du e.l. på julaften?

Av erfaring fra kassa på Rema i studietiden, handler folk sjelden mye på julaften. Det gikk i en boks fløte/en pakke bleier/avisa/ferskt brød/en vaniljestang/en pose kaffe og denslags. Fulle handlevogner hørte til sjeldenhetene på en sånn dag. Blide kunder, få kunder og rolig tempo gjorde det til en helt ok dag å jobbe på - vel og merke før jeg fikk unger selv. Jeg husker jeg syntes det var veldig greit å korte ned dagen litt, så slapp jeg å vente så veldig på middag og pakker, men likevel rakk jeg hjem til Tre nøtter til Askepott. Litt barnslig når det kommer til jul.

Når det gjelder meg selv nå, planlegger jeg ikke å handle julaften, men det skjer at jeg plutselig oppdager noe vi har glemt, og da er det kjekt med åpne butikker. Frisøren kunne godt ha holdt stengt for min del, men det er vel noen mannfolk som sparer både julegavehandel og hårklipp til julaften. :diskriminerende:

ming er ikke aktiv   Svar med sitat