Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-08, 22:10   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.064
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Flaue" julegaver

Svigerfar kan finne på de rareste ting, men vi forventer aldri noe særlig av presangene fra ham, så det blir ikke noen nedtur. Men vi har jo ledd litt i ettertid av noen av de rareste tingene.

I tillegg har jeg en reservebestemor som i liten grad tenker på hva hun gir til hvem. Jeg tror hun kjøper masse presanger, og så finner hun etterpå ut hvem som skal få hva av det. Men noen ganger får vi veldig fine ting; kjøkkenkniver, kokebøker osv. I år skal vi til og med gjøre et særiøst forsøk på å huske å ta frem julekaffeserviset jeg fikk av henne da jeg var 17 (og aldri har brukt før).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat