Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-06, 08:25   #120
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Den første ordentlige konserten jeg var på var med Bryan Adams i Spektrum, tror det var i 90/91...? Var en utrolig opplevelse dengang husker jeg. Ellers har jeg vært på konsert med Aha, Robbie Williams, Tom Jones, Cher, Bjørn Eidsvåg, DeLillos, Tracy Chapman. Robbie er bare helt rå - litt klysekjekk, men utrolig deilig! Konserten med Tracy Chapman var en unik opplevelse - en sånn liten figur med en flott stemme og en personlighet som kan trollbinde. Ellers liker jeg konsertene med Bjørn Eidsvåg - ofte små og trange lokaler.

Men skulle jeg kunne velge konsert fra øverste hylle hadde det helt klart blitt Queen! Med Freddie selvsagt, men det kan man jo bare drømme om... Kanskje de holder konserter der man ender etter dette livet?
Skulle også gjerne hatt med meg Depeche Mode, Pink Floyd og Peter Gabriel også. Og Toto. Og sikkert noen til.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat