Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-06, 14:03   #9
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er slik jeg også tenker.

Jeg er ikke i mot at dyr blir tatt liv av. Jeg er ikke i mot slakt av dyr, men jeg får kvaler av at ville dyr, rev og mink, blir avlet opp i små trange bur for å bli flådd.

At man bruker saueskinn, okseskinn og skinn av andre dyr har jeg mindre kvaler med.

Hadde man buret inn en hest på sammme måte som man burer inn en rev ene og alene for å lage hesteskinn ville jeg reagert på samme måte.

Kan bare signere denne, da det gjenspeiler mine tanker om dette også.

Jeg synes det blir litt feil og sammenligne pelsdyr som lever livet sitt i et bittelite bur, får en pinne i rumpa og en i munnen når de skal avlives osv og dyr som får leve et verdig liv før de slaktes.

Nå synes jeg uansett at det er trist med slakting, men dette er noe jeg er mer fortrolig med enn hva pelsdyrindustrien bedriver med.

Jeg går ikke i pels selv og har vel ingenting til overs for folk som støtter pelsdyrindustrien, men jeg går ikke så lang at jeg spytter på de på t-banen for å si det sånn

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat