Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-08, 10:36   #246
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store julekjoletråden

Jeg kjøpte meg kjole i går. Så den blir nok julekjolen i år. Helt uplanlagt egentlig, for jeg skulle ut og handle arbeidsklær og hadde noen kroner jeg skulle bruke på det. Jeg falt sånn for den kjolen, og den var til halv pris også, så jeg bare måtte ha den. Jeg skal bruke den med et belte i livet, for da synes jeg den ble finere på. Må bare finne et fint belte som passer til, samt noe armbånd, øredobber og sko.

Når jeg letet etter bilde av denne kjolen på nettet så fant jeg jo en fin side også da med masse andre kjoler i tillegg. http://www.smartgirl.no/outlet/VisEf...peID=37&mid=71

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat