Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-08, 14:51   #13
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Har tenkt litt:
Jeg må ta forbehold om at jeg ikke har vært her så lenge, og derfor ikke har fått med meg hva så veldig mange av brukerene står for. Det blir derfor de som markerer seg mest jeg får ta utgansgpunkt i.
Den jeg er mest enig med, i de fleste tråder, er faktisk Zoê.
Jeg tror jeg har en del av de samme synspunktene som Skremmern når det gjelder dette å tilbringe tid med barn/synet på barnehager. (Jeg jobber fullt nå, men har jo ganske store barn.)
Ellers så husker jeg aborttråden godt. Der klarer jeg ikke å ta helt standpunkt , heller mest mot fri abort, men støtter på en måte mer Skremmern syn på dette med liv/ikke liv enn Mims. (Det er de jeg husker som ytterpunktene i diskusjonen.)
Skilpadda er jeg ofte enig med, men det skal jo godt gjøres å ikke være enig med henne. Mer diplomatisk virveldyr skal man lete lenge etter.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat