Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
Jeg tenker veldig ofte veldig annerledes enn him. Vi er ikke nødvendigvis uenige så ofte, men vi tenker oss frem til meningene på helt forskjellig vis. Det har ofte fascinert meg.
Jeg tenker veldig annerledes enn alle som er veldig opptatt av klær og tilbehør og sånt stæsj når det gjelder klær og tilbehør og sånt stæsj - jeg er jo aldri inne på jåleforumet, så akkurat hvem som er mest typiske representanter vet jeg ikke, men jeg tenker meg at Angelique, f.eks., har en veldig annen (og annerledes) interesse for klær enn jeg har.
Jeg tenker ganske forskjellig fra macy når det gjelder hvordan jeg ønsker å leve/jobbe og hvordan jeg ønsker at familien min skal fungere. Og jeg tenker ganske forskjellig fra Skremmern på en del familie- og barnerelaterte ting.
Jeg er ganske forskjellig fra Mim og Adrienne (for å velge to jeg kjenner ganske godt), men nok mer i lynne enn i tankesett. (Det hender jeg er ganske politisk uenig med Mim, da, og så diskuterer vi på ganske forskjellig måte, også når vi langt på vei er enige.)
Jeg er veldig lat, og som sådan føler jeg meg veldig forskjellig fra Veronal. Og så har jeg i mange diskusjoner følt meg veldig fjern fra binas verdensbilde, eller grunnsyn, eller hva man skal kalle det.