Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-08, 15:21   #31
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kunne også godt skrevet at mannen "hjelper" meg med juletreet - det er så veldig opplagt mitt ønske å ha tre og mitt initiativ å skaffe det, men han er grei nok til å hjelpe til med å sette det opp likevel.

Det har jeg ikke tenkt på. Jeg bruker gjerne den talen til han: "Hjelper du meg med treet?" (se samtidig for deg lille Skremmern stå å balansere det to meter høye treet alene, mens mannen sitter i soafen og lurer på om dette går litt eller helt til helvete). Jeg skriver derimot at mannen hjalp meg med selvangivelsen, da den bare angår meg selv.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat