Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-08, 21:06   #82
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg tar ihvertfall denne tråden personlig, den andre også, ingen har nevnt meg ennå, og det sårer meg dypt. Det går personlig inn på meg, og jeg sitter her med tårer trillende nedover kinnet, mens hendene skjelver og en følelse av "å ikke bli sett" er veldig stor.

Jeg har det omvendt. En del har nevnt meg...*host*. Det var jo forsåvidt fair enough helt til noen antydet at dette egentlig er en kamuflert liker/misliker-tråd, da ble jeg mer
Jeg oppfattet imidlertid ikke overskriften slik da, så jeg velger å tolke det i beste mening. :i det blide hjørnet i dag:

Og Lykken, jeg har ikke nevnt det fordi jeg, i de trådene jeg kan huske, ofte har vært enig med deg. (Men nå er i alle fall navnet ditt kommet fram i tråden- det er vel et lite plaster på såret? )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat