Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-08, 21:34   #197
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det aC mente var at selv om hun skjønte det var en spøk opplevde hun det som sårende. Hun var ikke ironisk.

Jeg har skjønt det. NÅ.

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Da er vi totalt uenige. Jeg kan ikke se noen ting her som jeg ville definert som blonde nek.

Moi? Definitivt ikke blond. Ikke nek heller for den del.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

rine: Vi glemte å henge opp fjasefanen, og så var vi tydeligvis ikke morsomme nok. Jeg tar selvkritikk, du får selv se hva du gjør med dette.

Hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg trodd Fargo var skikkelig humørløs. Jeg synes ikke at blonde damer eller pop-babes eller blonde pop-babes for den del er udugeklige nek i utgangspunktet. Jeg synes det er litt nekete å være med i en sånn video. Jeg ville ikke anbefalt eller bejublet det til noen jeg kjenner. Jeg synes ikke det ville tjent til noens fordel å delta i en slik en.

Er Fargo så enkel i slutningen at han tror at store pupper betyr at man er domm?

Jepp! Får gjøre det neste gang. (Hvor finner jeg den fanen forresten?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er ganske sikker på at Mim skjønte godt hva jeg mente. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg mener at Mim (eller rine, for den del) er et dumt nek fordi hun er blond med store pupper, men fordi jeg mener at man skal være obs på hvilke signaler man sender ut.

Meningen var ikke å sende ut noen signaler, hverken i den ene eller andre retningen. Fra min side var det bare noe jeg dro med meg fra en eller annen tråd om å lyve på seg noe på nettet. (Altså store pupper.) Hvilke signaler er det man sender ut, forresten? Jeg håper, og tror egentlig heller ikke, at så veldig mange her inne tok disse innleggene ille opp. Men sorry til de som gjorde det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat