Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-08, 23:23   #51
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem lager til julen hos dere?

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Jeg laget denne tråden fordi jeg kom over et annet forum hvem som sørget for julekosen og hyggen til jul. Om det var mannen som sørget for fullpyntet hus, laget alle julekortene, kjøpte alle gavene, tok julevasken og alle julekakene. Eller om det var mest kvinnen som sørget for dette. Derfor måtte jeg spørre her på FP.

Jada. Mitt barnslige poeng var bare at du spurte kun FP-damene, så jeg lagde min egen tråd der jeg spurte kun FP-mennene. De fleste legger ikke engang merke til når ting er stilet kun til det kjønnet som dominerer her inne, men det er veldig merkbart for meg som er litt vel opptatt av dette er et foreldreforum og ikke enda et mammaforum.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat