Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
Opprinnelig lagt inn av Karima, her.
Hvordan synes du disse burde tenkt? At mannen skal ha nr to enten han vil eller ikke? 
Du ber jo om det Electronica, så jeg må vel bare erklære at jeg veldig ofte opplever din måte å tenke på som nokså fremmed.
For meg er det ganske søkt å ikke å ha avklart en del ting på forhånd og ikke være trygg nok og kjenne mannen godt nok, til at f.eks. familieforøkelse og følelser rundt dette er noe man er enig om. Hvis alt har gått strålende med barn nr.1, så er det fryktelig leit at den som setter seg på bakbeina skal få bestemme at vi stopper der. Jeg tror dessuten at den som mangler et barn vil være mer trist over dette enn den som ga etter, for å sette det på spissen. Hvorfor i alle dager skulle det å få få barn nr.2 etter et veldig vellykket barn nr.1 være noe å frykte?
Men nå kunne jeg aldri blitt sammen med noen som ikke ville ha familie. Så så rar er jeg.
Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.
Jeg tenker svært ulikt fra Electronica. 
Ja mange tenker tydeligvis veldig annerledes enn meg, i følge denne tråden, men få sier på hvilke punkter. Jeg synes det er interessant å høre hva som er forskjellene i så fall, og hva som gjør meg så veldig annerledes. Er det bare det at jeg sier det høyt?
Sist redigert av Dronningen : 19-12-08 kl 10:41.
|