Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-08, 11:46   #197
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Her er vi nok grunnleggende forskjellig. Jeg kunne ha presset og argumentert, og det gjorde jeg fordi
han er min mann og jeg er ikke redd for å diskutere alt mulig. Jeg er ikke redd for hans reaksjon, og jeg vet han er en god pappa.

Mannen min er en flott far, som tar et like stort ansvar for barna som det jeg gjør. Vi har diskutert dette. Selvfølgelig. Men det ville stride mot alt jeg står for å presse han til å få et barn bare fordi jeg vil det. Barn bør være ønsket, hvis man har muligheter til å ta valget mellom å få barn eller ikke.