Tråd: Ultimatum
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-08, 12:14   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ultimatum

Jeg tror det er mange ting, men utrolig vanskelig å sette fingeren på. Dersom noen nær meg, være seg ektemann eller søsken/foreldre, hadde et personlig problem av en sånn art og dimensjon at det innebar betydelig redusert livskvalitet eller fare for mine barn eller meg, så hadde jeg sagt "fiks dette eller forsvinn", for å sette det på spissen. Jeg tror dog det skulle ha vært ganske ødeleggende før jeg hadde gått så langt.

Utover det tror jeg det er litt tilfeldig hvor og med hvem man havner i livet. Jeg har nok i meg evnen til å sette ultimatum, og kanskje hadde grensene for hvor jeg hadde satt dem vært anderledes i et annet ekteskap. For å si det enkelt, hadde jeg vært småulykkelig i forholdet kan det godt være at ultimatumene sittet løsere. Det er imidlertid vanskelig å se for seg at jeg skulle si "enten eller" til ham jeg er gift med. Med ham kan det meste diskuteres, han er alt for viktig for meg til at noe annet er tenkelig.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat