Tråd: Ultimatum
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-08, 12:28   #17
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ultimatum

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Feks er det uaktuelt å være sammen med en som bruker narkotika i noen som helst form. Eller som har et alkoholproblem - og det er min definisjon av når man har det som er den gjeldende. Det er også helt uaktuelt å være sammen med en som ikke tar imot ungene mine med åpne armer og er oppriktig interessert i dem.
Jeg ville heller ikke ha en mann jeg måtte forsørge, eller en som ikke tar i et tak der det trengs.

Jeg er helt enig i dette dersom man var i startgropa av et forhold. Da hadde jeg nok hatt en mengde "enten-eller" som ville avgjøre om forholdet skulle utvikle seg eller avvikles.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat