Tråd: Ultimatum
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-08, 13:12   #17
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ultimatum

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Dersom noen nær meg, være seg ektemann eller søsken/foreldre, hadde et personlig problem av en sånn art og dimensjon at det innebar betydelig redusert livskvalitet eller fare for mine barn eller meg, så hadde jeg sagt "fiks dette eller forsvinn", for å sette det på spissen. Jeg tror dog det skulle ha vært ganske ødeleggende før jeg hadde gått så langt.

Når det gjelder sånne selvsagte ting som grunnleggende respekt, ingen voldsbruk og sånt, er det ikke egentlig snakk om "ultimatum", det er ikke oppe til debatt i det hele tatt.