Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-08, 14:03   #100
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Fnis. Jeg synes det er litt dumt at dette ikke er en popularitetskonkurranse, for da hadde det vært lettere å svare. Jeg fascineres av de fleste personene som formes i mitt hodet basert på summen av innleggene jeg leser, for eksempel torsk, Vimsen, smilefjes, Zoë, aC, Sitron m.fl., selv om mange av disse er langt fra lik til meg, slik jeg opplever meg selv.

Kanne, Esme, DM og Skilpadda er blant dem som er så velformulerte, logiske og positive i sine innlegg at jeg aldri kan huske å ha vært uenig med noen av dem. Hvis Esme har svart i en tråd er det ofte jeg ikke svarer, fordi etter å ha lest hennes innlegg har jeg ikke noe nytt eller unikt å tilføre.

nolo (også en jeg ofte nikker gjenkjennende til) skrev det så fint:

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg tenkte likt som Esme, men i grunnen er jeg vel bare imponert over tankerekkene hennes, og adopterer dem etter hvert som hun setter dem på trykk.

Interessant nok er jeg også ofte veldig enig med Zoë, selv om hun og Esme fremstår som motpoler i veldig mange sammenhenger.

Sist redigert av Balanse : 19-12-08 kl 14:17.
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat