Tråd: Ultimatum
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-08, 14:05   #24
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ultimatum

Siden vi diskuterer flere barn. Om jeg hadde sterkt ønsket meg et barn til og mannen min hadde sagt plent nei, så hadde det virkelig ikke ramlet meg inn å gå i fra ham, splitte opp familien til det barnet jeg tross alt har, finne en annen mann og få barn med ham, med alt det styret som det medfører, fordi jeg har lyst på et barn til?

Jeg hadde tvilt sterkt på at det barnet som fantes hadde ønsket å bytte ut en helt habil far med en stefar og et halvsøsken sånn uten videre.

Da forstår jeg heller de som ønsker seg barn og hvor ektefellen ikke vil ha noen altså, at de vurderer å finne seg noen annen.