Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-08, 16:35   #11
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Jeg tilhører dem som faktisk mener det er en del gruppeorientering her på dette forumet. Jeg har vel også en følelse av at ofte er det dem som bryter ut av gruppeorienteringen, som blir korrigert - naturligvis på moderate måter.

Jeg opplever at det største skillet går mellom de som kjenner hverandre og de som ikke kjenner hverandre (som forumbrukere). Brukere som er «velkjent» slipper unna med mer, siden det er så lett å tenke «åh, det der er bare så typisk Midim Mam», og ikke gidder å «korrigere» før det er strekt enda litt lengre enn hva en mindre kjent bruker blir arrestert på. Likedan kan ferske brukere som arresterer eller delvis misoppfatter erfarne brukere bli møtt med vel mye motbør, siden så mange mye lettere skjønner hva den erfarne brukeren egentlig mente, eller bare mener at «alle må skjønne at Skrommorn bare er slik».

Disclaimer: Enhver likhet mellom navnene over og eksisterende brukere som sikkert helt fint tåler å bli brukt som eksempler er selvsagt kun tilfeldigheter. Ikke på noen måte tenkte forfatteren på Madam Mim og Skremmern, for eksempel. Helt tatt ut av lufta. Jajamennsann!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat