Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-08, 17:27   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ikke på noen måte tenkte forfatteren på Madam Mim og Skremmern, for eksempel. Helt tatt ut av lufta. Jajamennsann![/size]

Ja, jøss.

Jeg er på linje med Esme og co. For det første forundrer det meg at man kan sette et visst antall barn som ultimatum. Grunnen til det er at jeg får inntrykk av at barn nærmest kan bestilles, og sånn fungerer jo verden dessverre ikke. Hva om man skilles på grunn av uenighet om antall barn, og så finner man seg en ny mann som er steril? Forlater man denne og går videre på jakt da? Hva med de barna man har, vil det være til deres fordel at familien oppløses?

Apropos dette med kjønn og ønske om barn, så må jeg si at jeg overraskes over at SG og MIKE dras inn som et argument for at det oftest er mannen som setter foten ned. Jeg trodde det var et enormt flertall av kvinner på SG, dessuten er det vel logisk at det er de som faktisk ønsker seg barn som befinner seg der inne. Ikke de som ikke ønsker seg barn.