Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-08, 12:08   #252
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er man ikke litt i overkant pr-kåt hvis man vil være med i en musikkvideo som fronter et budskap (jadda, jeg vet at jeg ikke kan spansk, men come on?) man virkelig ikke står for?

Min tanke også. "Det er bare en video og jeg er med på hva som helst bare jeg blir sett." Narsissistisk. (Guri, det var mange s'er!)

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Det er ihvertfall noe som ikke henger på greip. Da var det vel egentlig ikke så nøye med disse prinsippene eller verdiene man mener man står for.

Ja, ikke sant.