Tråd: Embs' sytråd
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-08, 00:22   #23
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Embs' sytråd

Her har det vært en real sykveld, og bildene viser resultatet. Stoffet er ullboucle fra Stoff & Stil. Det er ikke det enkleste jeg har sydd av, men det gikk til slutt. Mønsteret er fra "Blødt børnetøj", og designet er stjålet fra noen kjoler jeg så i en nettbutikk. Det kan hende jeg prøver å sy pyntekanter med sølvtråd, men jeg har ikke funnet noen god måte å gjøre det enda. Jeg skal sy to til av den røde (den skal gis bort i bursdagsgave i morgen), men det blir ikke i kveld.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSCN6420.jpg (188,0 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg DSCN6421.jpg (192,5 KB, 19 visninger)