Tråd: NM-gnål.
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-06, 16:11   #5
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg synes ikke det er så mye gnåling om NM, egentlig. Hadde nesten forventet mer. Men det kan jo hende det bare er jeg som ikke fikk stilt nysgjerrigheten min skikkelig på NM, siden det meste ble slettet fort som fy der. Regner med at mange av dem som stiller spørsmål og graver litt nå rett og slett føler for å buse litt ut av seg.

Man fikk jo ikke akkurat noe informasjon på NM, så da er det greit å få den her synes jeg. Det er jo en grunn til at mange flyttet over hit.

Ønsker man ikke å lese om "gnålingen", så holder man seg unna de trådene det gjelder. Det er tross alt veldig få i forhold til hvor mye som er skrevet her den siste drøye uken.