Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-06, 00:29   #9
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er althorn stemt i ess?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Stakkars. Nei, tre kryss er virkelig mer enn nok. (Har spilt altsaxofon og er vant til å spille i A-dur. ) Lemfeldig omgang med krysser og B-er kan forvirre noen hver. Det minner meg forresten om en vikar vi hadde i barnekorpset mitt for mange, mange år siden. Jeg siterer: "Da prøver vi det nye stykket. Vi spiller det gjennom første gang uten kryss og B"

Ja, det er utrolig hva et hovedfag i musikk kan brukes til.

Hovedfag i musikk, ja. Forklarer endel.

Det er nesten så jeg ikke tør å si at jeg har spilt altsax. Jeg EIER faktisk en Selmer. Men som sagt - ti år siden jeg har spilt. Og da mest klarinett.