Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-08, 23:29   #32
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye og hva drikker du i julen?

1)Regner med at det av vin og øl mannen handlet før jul skal rekke til godt over nyttår. Brennevin og likører og slikt handlet mannen til forrige jul, og jeg tror jammen vi har det meste stående ennå.

2)Denne jula drikker jeg ikke pga. medisin. Ellers ville jeg nok ha drukket litt vin og kanskje litt konjakk eller Baileys. Jeg er temmelig måteholden. Forresten prøvesmakte jeg alkoholfri rødvin, men den smakte ekkelt og altervin, så det var ingen suksess. Mannen har drukket et par flasker øl og et par glass vin til nå i jula, så han er ingen stordrikker han heller. Jeg drikker melk, vann, te og brus. Og så har jeg drukket noe munkholm.

3) Vi har ikke de store drikkefestene, men serverer alkohol til gjester som skulle ha lyst på det, hvis det passer seg sånn.

Sist redigert av Kaija : 26-12-08 kl 23:37.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat