Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-08, 12:12   #65
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krigshelter eller lovbrytere?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Jeg ble advart om å poste et innlegg her som kunne oppfattes som kritikk av Oslo-folk. Til nå er det kun Lykken som har vist seg å handle overens med de advarslene jeg fikk.

Jeg synes det er veldig synd at du velger å legge deg på en debattform som går ut på å latterliggjøre de som er uenig med deg. Det er mange flere enn Lykken som har vært uenig med deg i innlegget. Og det er klart at tonen du skriver i betyr noe.

Personlig er jeg ikke glad i debatter som utarter til å bli rene oppvisninger i hersketeknikk. Hovedsaklig fordi jeg lærer null og niks av det.