Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-08, 14:31   #195
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange FP-ere har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Absolutt ikke, og treffene ligger i åpne tråder med oppfordring for alle til å melde seg på, så hemmelig er de hvertfall ikke

Igjen, bare en observasjon om at det finnes polarisering her inne på FP, i likhet med så mange andre forum.

Men om polariseringen (ikke det at jeg helt skjønner hva det er men ) går ut på om man har møttes i RL eller ikke, så er det jo et valg hvert enkelt tar? Om man vil bli kjent med folk fra nett, og kanskje skape et tettere (?) bekjentskap, så kan man jo velge å være med på evt treff som arrangeres.

Selv om jeg har møtt rundt 40 stk herfra, så betyr det jo ikke at jeg har skapt meg et nærere forhold til alle jeg har møtt. Noen føler man bedre samhørighet og kjemi med - både på nett og når man møtes. Og møtes mange samtidig, får man som regel bare prata med noen få.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat