Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-08, 18:28   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julemat og slanking

Mnja, jeg vet ikke helt jeg. Som tidligere Grete-Roede-gjenger må jeg jo si at jo, jeg er enig - innimellom (som feks julen) så må man få kose seg uten å tenke på riset bak speilet (eller akterspeilet generelt). MEN: hva er julen? Når begynner julen? Hvis man spiser godt julaften, første juledag og har litt selskaper og litt ekstra frem til nyttårsaften og så ferdig - da er det jo ikke noe problem. Men mange har jo en tendens til å begynne julefeiringen mentalt når julebordene starter midt i november, og da er det jo snart jul, ikkesant, og ingen vits å tenke på å holde igjen for nå blir det jo så mye fremover vet dere *blablabla*. Og hvis man er ordentlig glad i mat, og lar alle hemninger fare i 5-6 uker, så blir det noen ekstra kilo gitt. Hvis man er av dem som har anlegg for sånt.

Men ellers så er det jo selvsagt helt sant: Det ER IKKE de to tiden mellom jul og nyttår som er problemet - det er tiden mellom nyttår og julen...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat