Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-06, 09:13   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Julen handler om å få det du ønsker deg aller mest"

Kunne ikke vært mer enig. Jeg har den brosjyren her, og la merke til den teksten jeg også. Jeg syns det er direkte ekkelt at jula liksom skal bety at man må skifte ut tv og møbler, at alle i familien MÅ ha nye klær og sko (selv om man har i massevis fra før), og i tillegg kjempedyre gaver. Det går fint an å feire en strålende jul uten å bruke 50.000 på det. Hva jeg ønsker meg i julepresang er noe jeg tenker veldig lite på.

Det som gjorde litt inntrykk på meg av denne julas reklamemateriell var Sportshusets forslag til adventskalender: Søsteren min hadde regnet sammen prisene på det som var i de 24 lukene, og det ble ca. 6000. En av kalendergavene var en mp3-spiller til 1300. Nå vet jeg jo ikke om noen faktisk lager sånne julekalendere, men det er uansett vilt at det blir fremstilt som helt normalt å få en ting til 1300 i adventskalenderen. Den annonsen fikk meg faktisk til å gå motsatt vei, å putte aktiviteter og mindre ting i kalenderen enn jeg har gjort før.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat