Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-08, 22:55   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: kjenner du forskjell på de forskjellige nonstop-fargene?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Synes du virkelig det er sammenlignbart eller prøver du bare å være litt morsom?

Det sukkertrekket er veldig tynt, DM. Sjokoladen overtar ganske mye av smaken, og husk at ikke alle suger på nonstopene, jeg tygger dem alltid i meg, og kjenner såklart da ikke særlig forskjell på disse tynne sukkerlagene.

Nei, jeg prøver ikke å være morsom. Men jeg tror kanskje jeg har veldig sensitive smaksløker. For meg er det like stor forskjell på nonstoppene som på ulike frukter (om man ser bort fra konsistensen) og de gule nonstopene ligger igjen i skålen her, og er bare kriseløsning dersom jeg er desperat og det ikke er noe annet igjen.

OG jeg fatter ikke hvordan noen kan stappe en hel neve med nonstop inn i munnen og gumle og svelge ned. Da forsvinner jo hele poenget. Sjokolade skal suges på til den smelter i munnen, man skal kjenne smaken ekspoldere i munnen, og endre seg etterhvert som den blir mykere og mykere til den smelter, og så kan man svelge ned (egentlig en ganske unødvendig del av det hele, kroppen har jo strengt tatt ikke bruk for det.)Men det gir ikke helt den samme opplevelsen å spytte det ut igjen ... ). Å stappe inn en håndfull og tygge og svelge unna uten å engang kjenne forskjell på smaken ... det er jo nærmest ... blasfemi!